ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

مردم یا متوجه منظور من می شوند یا نمی شوند ، من یک مفسر نیستم !

سودای عشق از زیرکی جهان بهتر ارزد !

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

وقتی قسمتی از تمهیدات عین القضات همدانی را  از کتاب درسی میخواندم تا به سخیف ترین شکل ممکن حفظ کنم که فلان جایش با کدام بیت از فرخی یزدی قرابت دارد و به زور از نوشته های این بزرگوار ،دستور زبان استخراج کنم و سعی کنم آن عظمت را به نثر امروزی در آورم ( و عین القضات بزند توی سرش )  ؛ فکر نمی کردم آنقدر شیفته اش شوم ! 

بغض داشتم . بغض دارم . خودم را مابین درس هایی که نفرت ، پل اتصالی بود بینمان دفن کرده بودم . 

که چه بشود دختر ؟ تو داری می میری ! 

حساب کنی تا ۳ تیر چند روز مانده و چقدر درس نخوانده ای که چه بشود ؟ به تو چه که همه به تو امیدوارند لعنتی !

الان وقت گریه نیست . باید خودت را جمع کنی .

وقتی فکر می کنند تو افسرده شده ای و میشنوی که آرام میگویند اثرات ترک نیکوتین است ، دیگر وقت گریه نیست .

آن چشم های خیست حالم را بد می کنند . دوست دارم بیاورمت بالا . آنقدر عوق بزنم تا از تو خالی شوم

به آن فکر نکن . نمی شود . قول داده ای . 

قول داده ای شعر ننویسی ، قول داده ای خط روی دستت را تکرار نکنی ،‌ قول داده ای داستان تهوعت را نخوانی . فکر نکن .

ببین ، این ها همه چند اقتضای سن لعنتی اند . همه ی ۱۷ ساله ها این روزها را گذرانده اند . تمامشان وقتی نوشته های عرفانی عین القضات را خوانده اند گریه شان گرفته .

همه شان هر شب به یک پل فکر کرده اند و شعر خوانده اند و شعر خوانده اند و بعضی هاشان صبح بیدار نشده اند .


تمامش کن .

  • ..بیگانه ..

نظرات (۲)

احساس رو خیلی خوب منتقل میکنید 
تفکرات و نگاهتون به اطراف جالبه 
و سبک توشتارتون زیبا و البته قوی 

میدونم الان قبل کنکور و تو این شرایط حرفم مسخرست ولی حتما فکر کنید روی نوشتن کتاب  
نیچه کافکا هدایت به همشون افسرده میگفتن و به فرویدم معتاد میگفتن  
حتما رو اینکه نویسنده شید فکر کنید 
موفق باشید 
پاسخ:
حرفاتون خیلی قشنگه . ایده ای برای نوشتن کتاب ندارم ، اگه یه وقتی داشتم حتما بهش فکر میکنم . خوشحالم که نوشته ها رو می فهمید.
میخواستم بهتون یک پیشنهاد بدم 
تا اونجایی که احساس کردم  میتونید توی سبک اکسپرسیونیسم یا سورئالیسم نقاشی های زیبایی بکشید 
روی اینم فک کنید الان توی متنتون  احساس هیجان موج میزنه اگه بتونید این احساسو رو نقاشی ها تون پیاده کنید فوق‌العاده میشه  
با ارزوی ساخت ایده ال شهر مارکس در ذهنتون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی