ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

مردم یا متوجه منظور من می شوند یا نمی شوند ، من یک مفسر نیستم !

توهم دوران کودکی ! #موقت

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ب.ظ

این بار میخواستم آن دفتر آبی رنگ‌ را هر طور شده پیدا کنم . همان بی نوا که اسباب کشی بلعیدش! نیمی از داستان « غمگین ترین شورشی ها » را با خود داشت لعنتی .. اگر پیدا نمیشد ایده ی آن داستان می مرد ! در بین جستجوهایم به دفتر کوچک سفیدی میرسم ، رویش با خط بدی نوشته شده « دفتر شعر من . لطفاً بدون اجازه باز نکنید ! تاریخ شروع : ۱۳۸۹ »  در صفحه ی اول یک مشت تهدید و خواهش مبنی بر نخواندن دفتر به چشم میخورد ‌، تک خنده ای میکنم ؛ آخر من در آن سن چه چیزی برای نوشتن داشتم که انقدر هم مصر بودم کسی نگاهش نکند؟ 

با خواندن دفتر تشری به خودم می زنم و میگویم « آدم به خودش هم میخندد؟ » جای شما خالی ، یک مشت کلمه ی بی معنی را کنار هم نوشته بودم . محض دلخوشی قافیه ای هم نداشتند .. آخر صفحه هم پررنگ اضافه کرده بودم « این شعر متعلق به من میباشد ، خواهشا کپی برداری نکنید D: » 

یکی از نوشته هایی که موجبات شادی ام را فراهم کرد را می آورم ، البته اضافه کنم که چندین ساعت درگیر رمز گشایی دست خطم بودم ! گویی نسخه ی پزشک بود پدربیامرز ! 

« بهار ای همسنگر طبیعت 

شهر نشینیِ تو چو بیعت D: 

با تو چه خوب و امیدوارم

صفای بستر این روزگارم  » 

معنی هم نمیدهد لعنتی .. من از شما میپرسم ،صفای بستر این روزگارم یعنی چه ؟ تازه الان محض آبرو داری خوبش را آورده ام . از  اخبار و غیره کلمات بیعت و بستر را شنیده بودم ، بدون دانستن معنی شعرسرایی کرده بودم برای خودم ! 

نتیجه ای اخلاقی این بود که حواستان به بچه های خانواده باشد ، نگذارید طفل معصوم ها آثاری خلق کنند که پس فردا به خودشان بخندند ! 

نتیجه ی اخلاقی دوم هم اینکه مواظب باشید وسایتان را گم نکنید ! بد است . 

و من الله توفیق

  • ..بیگانه ..

نظرات (۷)

خیلی باید حرفه ای باشی که بدون دونستن معنی ، شعر بگیا😄
دمت گرم
پاسخ:
😅 تا دلت بخواد شعر بی معنی هست تو این دوره ، شاعراشونم بچه نیستن!
چقدر جالب منم توی اولین دفتر خاطرات و دلنوشته هام اولین صفه اش نوشته بودم لطفا به دفترم دست نزنید هر کی بخونه حلالش نمیکنم عجب دورانی داشتیم اتفاقا منم شعر بی معنی زیاد میگفتم 😂
پاسخ:
😂 پیشنهاد میکنم آثار باقی مونده رو سریعا از دسترس دیگران خارج کنید که مثل من موجبات خنده نشید
دمت گرم و سرت خوش باد
مرا چون تو دانشجویی آرزوست
پاسخ:
کو تا زمان به دانشجو شدن همسالان من برسد استاد
سپاس فراوان از نگاهتان
  • علیـ ــر ضــا
  • اوه اوه چقدر دانا 😂
    حرفه ای هستید واسه خودت 😋

    پاسخ:
    نفرمایید .. به پای شما نمیرسیم 😋
  • ....جلیس العقل ....
  • ممنون
    من نه یک دفتر که چندین دفتر و سررسید که همه شونم اولش کلی تهدید و قسم و ایه که کسی نخونه و اگه بخونه من نمیبخشم خخ
    و گفتم بعد از مرگم بخونید :دی 
    یک عالمه متن و شعر خنده دار 
    پاسخ:
    D: پس این قضیه توی بچه ها فراگیره 
    نه تو همه ی بچه ها فراگیر نیست همه ی دوستام نداشتن و من کلی کلاس مسذاشتم که دفترایی دارم که توشون راز مینویسم :دی 
    من هنوزم نسبت به بقیه دوستام خیلی دفترو دفترچه دارم !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی