ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

ما تمام نمی شویم !

خواندن، نوشتن و فکر کردن همه اینها بدبختی است، نکبت می‌آورد.

مردم یا متوجه منظور من می شوند یا نمی شوند ، من یک مفسر نیستم !

دل نوشت

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ

اصلا شعرهایی که خوانده نمی شوند با شعرهایی که نوشته نمی شوند هیچ فرقی ندارند . این همه شاعر و نویسنده روی هم تلمبار شده اند و نوبتی یکدیگر را نقد می کنند که چه بشود؟ خودشان کم هستند که یکی مثل من بخواهد بنویسد ؟ انگار یادم رفته یکی از همان ها داستان تهوع عزیزم را بی دلیل کوبید و نامش را انتقاد گذاشت .. انگار فراموش کرده ام من از این ها نیستم . مرا چه به این حرف ها ؟ وقتی برای آخوند معروف اینستاگرام . موسوی زاده , که ابزار شعر در کارش پر رونق است آن شعر را نوشتم و حرف هایم را درش ریختم . فقط گفت از نظرش وزن زیبایی دارد ! این پاسخ حرف های من نبود ! این پاسخ آن بیت ها نبود ! ابلهانه فکر کردن امشب تمام میشود . شعر بی شعر ! دیگر نمی روی حرف هایت را بزنی .. آن ها را دفن میکنی.. فهمیدی؟..."

نوشته های آن روزها از خودشان تلخ تر هستند . داشتم فکر می کردم اگر این صفحه ی بی مخاطب نبود که این حرف ها باید کشته می شدند ..

  • ..بیگانه ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی